190309 - Torsdag

Jag höll de där talet idag. Jag var hur jävla nervös som helst. Efter retorik kursen så är de inte alls jobbigt att prata inför en stor grupp, så som hela klassen. Men när de kommer till att stå i ett tomt klassrum med 5 personer framför sig (som man dessutom inte "känner" speciellt bra) och som bara tittar på mig, så blev de lite panik. Men jag fixade de iallafall och de kändes jävligt bra.

Åkte och köpte convers skor med mamma efter skolan och konstigt nog så har min fötter förmodligen krympt igen, nu storlek 36! Sen blev de lite stressigt igen och jag var tvungen att slänga i mig en macka, byta om och sen springa till bussen. Jag mötte Julia i mariatorget och sen blev de en promenad till bellmansgatan där vi skulle hjälpa till att jobba. Lättförtjänta pengar måste jag säga och vi hade förjävla roligt innan vi blev trötta.

Nu ligger jag i sängen med en kopp te och har precis tittat på lyxfällan.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test