210309 - Lördag

Idag har jag och Harry varit tillsammans exakt 23 månader,
bara en kvar till två hela år. Jag är så kär i dig!

Jag har suttit vid datan iprincip hela dagen. Laddat ner musik, fixat bloggar, chattat, kollat bilder osv. Men de har varit väldigt skönt och nu håller jag på att ladda inför ikväll. Snart kommer nämligen Jullan hit och då ska vi fixa oss för att sen ta en promenad bort till Malins place! Vi har blivit bjudna till henne på 18års kalas och de ska bli jätte roligt faktiskt.

Efter det har pojkvännen förmodligen hunnit hem från karlstad där han är och kollar på hockey slutspel med Ludde. Och då hämtar han upp mig och sen åker vi hem till mig och myser hela natten. Kan inte få nog! Ser ni föresten vilket väder vi haft de sensate dagarna? Sol sol sol och det är tortt på gatorna! Jag är så glad, snart är de sommar!

Hahah jag och Harrys pappa klippte älsklingens hår igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test