230309 - Måndag

Jag kan ju börja med att säga att de va jätte kul hemma hos Malin. Kändes till en början ganska konstigt med alla människor som jag aldrig umgås med nu för tiden. Men efter bara en liten stund var allt som förut, jag gillar dom allihopa hur mycke som helst och kvällen var himla lyckad! Ett stort plus för maten dessutom, hur gott som helst. Kvällen slutade hemma hos Sandra dit vi förflyttade oss vid ca tolv. För att vara exakt så var jag hemma lite innan fyra, härlig kväll!

Igår sov jag ungefär hela dagen förutom den lilla stund som jag och mamma var i skärholmen köpte nya strumbyxor, en tjocktröja till lillebror och jag köpte (för mina pengar jag jobbade ihop förra torsdagen!) två tröjor till min pojkvän, jag tyckte att han förtjänade det. Just för att han är den bästa som finns!

Idag vaknade jag tätt intill en varm pojkvän och fick lite smått panik för att jag hade försovit mig några minuter. Fixade mig klar på mindre än en halvtimme och sen kröp jag ner bredvid honom igen och hann precis somna när klockan ringde igen och jag blev tvungen att springa till bussen. Sällskap med Olivia, Knott och Frida som vanligt på måndagar.

Dagen har gått jätte fort och de känns jävligt underbart att jag är ledig onsdag & fredag! Allt känns så jävla bra just nu. Jag gjorde dessutom muntliga nationella i engelska idag tillsammans med Malin, Robin & Pontus, de gick bra! Och jag fick reda på vad jag fick på muntliga nationella i svenska, mvg kompis ! Överlycklig!

Grattis Daniel Bismut som fyller 18 år idag!

Kommentarer
Postat av: sanna lindqvist

Åh, va kul! grattis till mvg:t, det var verkligen inte dåligt! jag tycker det där är så sjukt svårt, hitta samband och sådär. vad valde du och prata om? have it good.

2009-03-23 @ 19:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test