240209 - Tisdag

Alltså what's up med de här vädret? Ena sekunden är de strålande sol och blå himel, tio minuter senare är de snöstorm och man kan inte lämna huset(?) Jag börjar bli trött på det här, jag vill ha vår, tunna kläder och bruna ben! Idag krigade jag med min vårjacka på, trotts att jag höll på att frysa ihjäl! Inge mer vinter grejer i mina ögon!

Dagen gick fort även fast jag hade fyra lektioner. Idrotten var okej förutom att jag blir så jävla arg på människor som går in och satsar 110% på en jävla lektion och ska bli arg ifall man gör ett misstag, jag blir galen! (Jag, Häggi, Malin & Emily fick VG+ på vår egen ledda lektion). Vi hann även i tid till lektionen efter för första gången, med god marginal dessutom och det var bra jobbat kan jag säga. Företagsekonomi, lika segt som alltid. Ska jag tipsar er 93or och yngre som väljer linjer på gymnasiet nu så vill jag bara säga; VÄLJ INTE EKONOMI! Visst det är säkert bra att kunna, men de är de tråkigaste jag varit med om, och då är jag ändå en av dom som är intresserad!

Dagen slutade med ledarskaps redovisningar och de gick fan riktigt bra för mig, Mallan, Jullan & Alissa. Konstigt nog! Efter plugget mötte jag Carro (& Anna en snabbis) och åkte hem till henne. Vi umgicks, kollade tv, drack te, jag färgade hennes hår och slog stort rekord på quadra pop spelet på hennes mobil! 177600, mohaha!

Nu: PLUGGA! (Nästa vecka är kaooos!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test