240309 - Tisdag

Jag var ute och övningskörde med mamma i ca två timmar efter middagen. Jag är en ren naturbegåvning måste jag säga. Det var jävligt roligt och nu ska jag faktiskt satsa, jag ska ta körkort antingen på min födelsedag eller dagen efter!

Jag är ju som sagt "ledig" imorgon, eller vi har resurseftermiddag. Dessvärre hinner vi med geografi lektionen 11.40 men de är inte så jobbigt, jag tycker ju faktiskt att de är ganska kul. Efter det är killarna lediga men tjejerna i klassen ska på någon ANT (alkohol, narkotika, tobak) grej i aulan, fast alla ska hoppa över det. Jag måste hem och plugga.

Att somna frustrerad kan vara de värsta jag vet. Nu är de dock av en annan anledning än tidigare. Folk är såna idioter ibland, jag blir så arg, ledsen och besviken. Speciellt på dig måste jag säga, vem är du nu? Svin

Nu: Läsa min bok som jag började på för någon vecka sen - Saknad heter den

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grym du är Sofie, snart kan vi rejsa med varann ;)

2009-03-25 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test