270309 - Fredag

Jag kan ju börja med att säga att det var jätte mysigt igår. Vi blev fler än vi räknat med från början, elva stycken för att vara exakt. Det var Emily, Jullan, Malin, Häggi, Alissa, Linn, Tess, Frida, Sissi & Linnea. Vi valde att äta i kungshallarna, de är så svårt att hitta ett ställe där 11 personer kan äta de dom vill så det blev perfekt. Vi satt där i två timmar ungefär innan hälften av oss gick och andra hälften började beställa in öl en våning upp. Till slut var de bara jag, Jullan, Malin & Emily kvar som skulle åka till Daniel i vår klass där några killar var men på vägen fick jag skit ont i magen/ryggen så jag vände hem istället och det var förjävla skönt att gå och lägga sig.

Idag (har jag ju varit ledig) så har jag pluggat iprincip hela tiden. Man känner så helt lätt i kroppen när man har fått så mycke gjort på en dag, då jag egentligen hade tänkt sova och vila. Jag har även tränat och de känns sjukt bra. På eftermiddagen kom Harry och hämtade upp mig så åkte vi till skäris och shoppade både vårjacka och vårskor till honom. Det blev en jätte fin jacka från Bomerang faktiskt och i och med de så kan jag passa på att tipsa er om att just nu samlar bomerang in alla gamla/för små plagg som man har liggande hemma och för varje sak så får man 10% på sin nästa vara man köper. Fem par strumpor ger alltså 50%. Hur bra är inte det? Hela min familj håller nu på att rota i sina garderober..

Ikväll är jag inte taggad alls, längre. Ser ni vädret? Jag som bara vill ha vår blir ledsen av att titta ut. Så därför har jag precis ätit jätte god middag och bäddat ner mig i min säng med båda mina katter, och senare kommer Harry hit och gör mig sällskap. Kanske tittar jag på Let's dance finalen. Vi får se helt enkelt.

Och förresten, ska ni stänga av all er el imorgon den där timmen? Jag tycker det är jätte larvig och blir bara irriterad. Vill man rädda vår jord eller vad syftet nu är så ska man väl göra någonting hela tiden istället för en timme någon gång ibland(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test