300309 - Måndag

Idag är jag hemma. Jag och Harry kunde inte somna igår kväll vilket ledde till att jag fick ont i magen och blev tjurig nu på morgonen. Harry däremot ska såklart visa att han är en bättre människa än jag och kämpa sig upp till skolan! Iofs kan jag förstå att de blir mycke lättare när man har en varm bil att se fram emot som man kan ta till skolan.

Helgen har varit lugn och hur skön som helst, precis vad jag behövde. I fredags var jag hemma med familjen och lite senare på kvällen kom älsklingen förbi, vi tittade på film och myste. Lördagen spenderade jag i stot sett själv i Harrys hus medan han var över hos Larsson och tittade på fotbolls matchen med några killar. Igår var vi i farsta centrum (för omvecklingens skull) och tittade på kläder åt honom, vi hittade ett par skit snygga chinos. Frågan är vart han får alla sina jävla pengar ifrån..

Nu: Plugga till FE provet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test