310309 - Tisdag

Idag tog jag mig till skolan, men skippade första lektionen. Ska jag vara ärlig så känns de faktiskt som att jag håller på att få sömnproblem, även igår låg jag vaken hur länge som helst. Jag var till och med nära på att hoppa över FE provet men jag klarade att ta mig till skolan till slut, och jag måste säga att provet gick bättre än förväntat! Hur skönt som helst, kändes som att jag säkrade mitt betyg där.

Matte och sen var de studiebesök med ledarskapen, i en halvtimme och sen slutade dagen. Åkte faktiskt hem med Sissi vilket inte händer allt för ofta och bestämde nu ikväll att vi ska plugga tillsammans imorgon. De kommer förmodligen gå jätte bra! Något som säkert inte kommer gå lika bra är svenska nationella imorgon. Från 08.00 - 13.00. Men de är väl bara att kämpa på antar jag. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test