070309 - Lördag

Jag är sjäv chockad över att jag tagit mig upp redan den här tiden på morgonen en lördag. Men faktum är at igår blev katafuckingstrof. Allting börjar med att killen som vi skulle få vårt vin av i princip går under jorden och vägrar svara i sin jävla telefon. Vilket gör både mig, Julia & Emily skit sura eftersom det var vi som skulle dela på det. Tess som är hemma hos mig försöker hjälpa oss och alla ringde folk som vi trodde kunde ha någon form av dricka och samtidigt bo relativt nära. Tillslut när vi nästan var påväg att ge upp lyckas vi hitta en vodka för 300spän, förjävla dyrt(!), men vi hade inget val. Så när Malin, Issa & Emma också kommit hem till mig, gjorde vi oss klara för att gå igen.

Vi fick den där jävla vodkan och runt fem över tio var vi framme i gulmarsplan. Vi möttes i dörren av Challes pappa Björn som var helt sjukt glad och trevlig. Festen var högst upp i ett as fint kontor (på nionde våningen för att vara exakt) med värsta stora balkongerna och stora glasrutor överallt. Med massa trevliga människor och bra musik fortsatte kvällen ända fram till klockan kvart över ett. Då jag satt i en taxi med en medvetslös Julia i baksätet.. Hur det gick så långt behöver jag inte gå in på. Men det var kul så länge de varade om man säger så!

Nu: har jag precis ätit frukost och ska lägga mig på sängen igen för att försöka komma på något kul att göra ikväll. Vet ni något så kan ni ju höra av er, jag är öppen för förslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test