240309 - Tisdag

Okej jag måste avreagera mig! Jag är så fruktansvärt arg!

Johanskytteskolan har alltid varit min favorit skola. Alla lärare kanske inte har varit de bästa, maten var inte alltid den godaste, det var ganska mycket läxor och dagarna var ibland för långa - MEN eleverna/vännerna var de absolut bästa. Vi i våran årskurs hade en oslagbar sammanhållning och höll för de mesta ordning på skolan när vi blev äldst. Vi hade förmodligen inte de bästa betygen och vissa av oss brydde oss inte de minsta. Men vi var fortfarande inga misslyckade och äckliga ungar som förstörde för varandra, gjorde idiotiska saker och trodde alldeles för mycket. Vi höll oss till vårt och uppträdde som förebilder för många.

När vi slutade började det. Jag hörde det från min lillebror som då gick i sjuan och många andra. Årskurs 93 fuckade ur totalt och jag tycker de är så sjukt vidrigt hur man kan bete sig och vara som dom är. Ni går för i helvete i nian nu och är alldeles för små för att röka, snusa, knarka och alldeles för stora för att hota folk och slåss! Jag personligen tycker att det är stört pinsamt och undrar hur ni ska klara er resten av era liv. Ni förstår inte än att allt ni gör nu kommer tillbaka senare och förhoppningsvis göra allting svårare för er. Om ni ens lyckas ta er så långt!

Men det jag egentligen ville komma fram till; Jag har en nära vän vars mamma jobbar på skolan. Hon är en underbar människa och även en av de bästa lärarna. Det finns omöjligt någon som kan tycka annorlunda! Ändå råkar hon ut för något sånt här! Nämligen att några jävla skitungar (dom går defenitivt i js!) som ristat med nyckel, kniv eller vad fan som helst på hennes bil, utanför hennes hus! Två Hitler kors och skrivit hora. Hur fan tänker ni(?) Det är väl självklart att det kommer komma fram vilka det är som har gjort det!

Det är inte bara en bil att ersätta, de är även hot mot henne och resten av familjen då ni letat upp vart hon bor, tagit er dit och vandaliserat något som är hennes. En för jävla fin BMW! Alltså jag blev så arg när jag fick höra det här idag och jag lovar er att så fort de kommer fram så kommer jag (efter att ni betalat tillbaka varenda krona) spotta er i ansiktet och skratta! Jag hoppas att de blir en stor jävla polisanmälan och ni har tur om ni slipper psykiatrisk vård!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänker inte bara spotta dem i ansiktet men det återstår för dem att se..

LÄNGTAR!!!!!!!

2009-03-24 @ 19:49:14
Postat av: Fanny Strömberg

förhoppningsvis växer dom ifrån det beteendet :)

2009-03-24 @ 21:06:01
URL: http://fannu.blogg.se/
Postat av: Sofie

Kanske, men tills dess borde man ta dom långt här i från till någon fosterfamilj eller liknanade för dom är fan inte friska.

2009-03-24 @ 21:15:47
URL: http://sofiies.blogg.se/
Postat av: Sissi

så jävla rätt sofie!

2009-03-24 @ 21:39:43
Postat av: alina

vilka jävla idioter! förfan va arg jag blir, usch blääääääää.



saknar dig

2009-03-24 @ 22:17:39
URL: http://elekt.blogg.se/
Postat av: Fanny Strömberg

eller ta ett snack med dom, fosterfamilj gör nog inga repade bilar hela..

2009-03-24 @ 22:25:25
URL: http://fannu.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: alina jag saknar dig också!



sv: nej förstörda bilar kan man ej göra något at. men förhoppningsvis är inte hela deras liv förstörda än så de är lika bra att skicka iväg dom dit dom ej har sina kompisar och kan lära sig vad som är rätt eller fel. ett snack med föräldrar lär inte hjälpa eftersom de uppenbarligen ej har kunnat lära sina barn någonting de senaste 15-16 åren. Tyvärr

2009-03-24 @ 22:40:44
URL: http://sofiies.blogg.se/
Postat av: knott

så jävla rätt! jävla ungar asså

2009-03-27 @ 00:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test