260209 - Torsdag

Sol torsdag, underbart! Idag har de inte ens varit speciellt kallt heller, känns som att våren är på g nu.

Jag vaknade hemma hos Harry och gjorde iordning mig ganska snabbt. Klockan 07.20 körde älsklingen mig, dogge och lena till stuvsta så att vi skulle hinna med vårt tåg som gick 35. Idrott första lektionen och jag måste väl säga att de gick sådär. Jag är inte taggad så tidigt på morgonen och de är bara jobbigt att ta sig dit. Men jag gick på den iallafall, till skillnad från förra veckan. Sen var det en halvtimmes matte lektion som gick både bra och fort, jag börjar hänga med där nu.

På vår lång lunch rast gick jag, Emily, Jullan, Malin & Alissa till en thai restaurang som hetter Yam Yam tror jag. Det var en stört god lunch buffé med glass till efterrätt. Sista lektionen var svenska och de gick bra de med, bara disskusion innom små grupper.

Fullt seriös lunch rast..

Imorgon är jag ju ledig så jag håller på att göra mig klar för att möta upp tjejerna i klassen om några timmar inne i stan och gå på restaurang och käka middag tillsammans. Efter det får vi se vad kvällen har att berjuda. Det är synd att man inte är 18..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test